14.01.2022 (aktualita z archivu)
Většina pacientů Fakultní nemocnice Hradec Králové v rámci loňského projektu Národní hodnocení spokojenosti pacientů hodnotila pozitivně přístup personálu nemocnice. Část pacientů navrhovala zajistit či zlepšit pokrytí nemocnice signálem Wi-Fi, objevily se také výhrady k omezením návštěv kvůli epidemické situaci s COVID-19.
„Velmi si vážíme názorů našich pacientů a těší nás jejich pozitivní hodnocení práce lékařů, sester, ale i dalších zaměstnanců i v této mimořádně náročné době, kterou pandemie COVID-19 pro zdravotnictví je. Na požadovaném zlepšení pokrytí lůžkových oddělení nemocnice signálem Wi-Fi průběžně pracujeme,“ uvedl prof. MUDr. Vladimír Palička, CSc., dr. h. c.
Dotazníky v rámci průzkumu odevzdalo 1231 pacientů. „Péče a laskavost personálu byla perfektní. Chyběla mi kvalitní Wi-Fi. Ocenila bych sprchu v rámci pokoje, nicméně lze to přežít, nejsme tu na hotelu, ale v nemocnici. Moc děkuji,“ napsala například jedna z pacientek.
Další uvedla, že ve FN HK byla velice spokojena. „Sestřičky i doktoři a veškerý personál na mě působil kladně, byla jsem moc spokojená s přístupem všech a to nad rámec možností, všichni se ke mně chovali lidsky a příjemně, proto pobyt na oddělení i JIP musím jenom pochválit. Moc děkuji za vše, hlavně za vlídný přístup a svůj život,“ napsala další z pacientek.
Projekt Národního hodnocení spokojenosti pacientů připravilo Ministerstvo zdravotnictví České republiky, podrobnosti je možné najít na https://spokojenost.mzcr.cz.