Máte praxi ve vedení personální agendy a znáte výborně zákoník práce? Baví Vás nábor, HR marketing a employee branding a máte s těmito oblastmi praktické zkušenosti? Máte schopnost vést lidi? …Pak možná hledáme právě Vás!
Co u nás budete mít na starosti? - tvorbu koncepce personálního oddělení - fungování personálního oddělení a jeho další rozvoj – očekáváme, že budete vytvářet strategii oddělení s důrazem na zlepšování, modernizování a digitalizaci procesu - vedení lidí - povedete kolektiv personalistů a náborářů s důrazem na vysokou míru profesionality, pečlivosti, ale také flexibility - personální agendu - budete zodpovídat za komplexní zajištění personální agendy (pracovní smlouvy, jejich změny a ukončování, DPP, DPČ, odborné vedení personálních spisů...) v úzké vazbě na kliniky, ústavy a odborná oddělení a v souladu s GDPR – tato práce vyžaduje výbornou znalost pracovněprávní legislativy, budete se zabývat složitějšími a nestandardními případy například v oblasti ukončování pracovního poměru, pracovní kázně, zdravotní způsobilosti zaměstnanců, budete působit jako poradce vedoucím pracovníkům oddělení, přednostům, primářům, vrchním sestrám apod. - proces náboru - rovzvoj procesu náboru nových pracovníků, hledání jejich zdrojů, tvorba náborových strategií, plánování nákladů spojených s náborem apod. - HR marketing, employee branding - stanovování, sledování a hodnocení klíčových personálních ukazatelů a reporting vedení FN HK, statistická a analytická činnost, účast na personálním plánování nemocnice - budete velice úzce spolupracovat s kolegy z dalších oddělení personálního úseku, např. mzdové oddělení, oddělení vzdělávání, oddělení péče o zaměstnance
Co od Vás potřebujeme? - vysokoškolské vzdělání ideálně humanitního, právního nebo ekonomického směru - výbornou znalost zákoníku práce a souvisejících právních předpisů - odbornou praxi z oblasti personalistiky - zkušenosti s náborem z personální agentury či interního personálního oddělení - zkušenosti s vedením pracovního kolektivu - schopnost jednat diplomaticky, zvládat nával více důležitých úkolů, vnímat věci v souvislostech, naslouchat a řešit problémy i v nepříjemných situacích
Co Vám můžeme nabídnout? - možnost být součástí nastavování nových personálních a náborových procesů - širokou škálu zaměstnaneckých výhod čerpaných prostřednictvím kafeterie ve výši 10.200,- Kč / rok - 5 týdnů dovolené + 5 sick days - pružnou pracovní dobu - práci ve stabilním zdravotnickém zařízení a ve stabilním pracovním kolektivu |