Očkování - dotazy/odpovědi | Fakultní nemocnice Hradec Králové

Rychlý kontakt (ústředna)
+420 495 831 111

  • Úvod
  • Kontakty
  • mapa
  • Kariéra
  • Pro zaměstnance
Služba přepisu telefonických hovorů pro sluchově postižené eng
  • Pacient  a jeho blízcí
    • Kontakty
    • Lékařská pohotovost
    • Jak se k nám dostanete
    • Onemocnění COVID-19 - informace
    • Hospitalizace
    • Základní a mateřská škola
    • Porod, péče o rodičky a novorozence
    • Čekací a objednací doby
    • Péče o pacienty
    • Informace pro pozůstalé
    • Hodnocení péče
    • Zdravotnická dokumentace
    • Poskytování informací
    • Ochrana osobních údajů
    • Pozitivní list
    • Služby v areálu
  • Komerční služby
    • Dárkové poukazy
    • Oční laser
    • Centrum transferu biomedicínských technologií
    • Laser centrum a samostatná
      pracoviště laseru
    • Plastická chirurgie
    • Pro vaše krásné zuby
    • Maminky a ženy
    • Oddělení tělovýchovného lékařství
    • Centrum očkování a cestovní medicíny
    • Pracovnělékařské služby
    • Ambulance akupunktury
    • Reprocentrum
    • Nemocniční prádelna
  • Dodavatelé
    a partneři
    • Veřejné zakázky
    • Laboratorní příručky
    • Elektronické laboratorní výsledky
    • Odprodej majetku
    • Dárci a sponzoři
    • Smlouvy
    • Obchodní podmínky
    • Poptávková řízení
    • Provozní řád heliportu FN HK
    • Důležité odkazy
    • Kontakty
  • Věda, výzkum, vzdělávání
    • Věda ve FN HK
    • Klinické hodnocení léčiv
    • Projekty EU, Norské fondy
    • Granty
    • Vzdělávání
    • Etická komise
    • Centrum transferu biomedicínských technologií
    • Centrum biomedicínského výzkumu
    • ATLS
    • PHTLS
  • O fakultní nemocnici
    • Kontakty
    • Management FN HK
    • Historie nemocnice
    • Další rozvoj
    • Výroční zprávy
    • Ekonomika
    • Pracoviště FN HK
    • Kariéra
    • Benefity pro zaměstnance
    • Stipendijní programy
    • Program kvality a bezpečí
    • Certifikáty a ocenění
    • Protikorupční program a ochrana oznamovatele
    • Ochrana osobních údajů
    • Politika zabezpečení informaci
    • Česká asociace sester
    • Foto a video galerie
    • Pro média
    • Časopis SCAN
    • Pro zaměstnance
    • Prohlášení o přístupnosti

Očkování - dotazy/odpovědi

Mám zdravotní obtíže (např. infekce, respirační onemocnění, apod.) a jsem COVID negativní. Můžu na očkování?
V případě, že máte jakékoliv zdravotní obtíže, je nutné odložit očkování cca o 7-14 dnů po odeznění obtíží.
Vaši rezervaci je potřeba změnit na emailové adrese: ockovanicovid@fnhk.cz
Rezervaci termínu lze zrušit nebo změnit do 24 hod před očkováním.
V případě zrušení termínu v CRS je nutné si nový termín znovu zarezervovat na adrese: https://registrace.mzcr.cz/,
nebo kontaktovat linku 1221.

Kdy je možné se nechat očkovat po prodělání onemocnění COVID-19?
Po prodělání onemocnění COVID-19 je očkování možno provést již 2 týdny po ukončení izolace, doporučený interval
je obvykle 3 až 6 měsíců.

Pokud prodělám mezi 1. a 2. dávkou očkování onemocnění COVID-19, kdy mi bude podána 2. dávka vakcíny?
V případě, že proděláte onemocnění COVID-19 po podání 1. dávky vakcíny, 2. dávka Vám bude podána za 3 až 6 měsíců
po proběhlé nákaze. Termín na 2. dávku je potřeba si domluvit na příslušném očkovacím místě.

Jsem v karanténě, můžu na očkování?
Pokud jste v karanténě, neměl(a) byste po tuto dobu podstoupit očkování.
V případě, že jste v karanténě před podáním 2. dávky a nemáte příznaky, kontaktujte očkovací centrum FN
na e-mailu: ockovanicovid@fnhk.cz a očkování se odloží na dobu po ukončení karantény.
Máte-li v karanténě příznaky, resp. propukne onemocnění COVID-19, odloží se očkování obvykle 3 až 6 měsíců
po proběhlé nákaze.

Během víkendu zjistím, že nemohu ve stanovený termín absolvovat očkování, jak mám postupovat?
Vaší rezervaci se pokuste zrušit přes CRS. Rezervaci termínu lze zrušit do 24 hod před očkováním.
V případě, že to již není možné, kontaktujte Očkovací centrum na telefonním čísle 495 834 806 v nejbližším možném čase, tedy v pondělí od 7:00 nebo na adrese: ockovanicovid@fnhk.cz
Telefonní linku 495 834 806 je možné kontaktovat vždy od pondělí do pátku od 7:00 do 15:30.
V ostatních případech kontaktujte linku 1221.

Jak mám získat certifikát po očkování?
V současné době si můžete certifikát po očkování stáhnout a vytisknout na internetové adrese: https://ocko.uzis.cz

Jsem registrovaný v centrálním systému a čekal jsem na termín na očkování, ale nakonec jsem byl očkován jinde. Co mám udělat, aby mi nadále nechodily zprávy s termíny?
Pokud jste registrován(a) v CRS, ale nemáte termín a nechali jste se naočkovat v jiném zařízení či u praktického lékaře, kontaktujte prosím linku 1221 a požádejte o zrušení registrace. Do této doby příchozí SMS spojené s nabídkou termínů očkování ignorujte.


  • Kontakty
  • Lékařská pohotovost
  • Jak se k nám dostanete
  • Onemocnění COVID-19 - informace
    • Onemocnění COVID-19
    • Testování (Odběrové centrum COVID-19)
    • Testing (Sampling centre
      COVID-19)
    • Očkování (Očkovací centrum COVID-19)
    • Podání léčivých přípravků souvisejících s léčbou COVID-19
    • Vyšetření protilátek proti
      COVID-19 pro samoplátce
    • Nejčastěji kladené dotazy (a odpovědi)
      • Nejčastěji kladené dotazy (a odpovědi)
      • Očkování - dotazy/odpovědi
      • Antigenní testování - dotazy/odpovědi
      • PCR testování - dotazy/odpovědi
      • Rezervační systém - dotazy/odpovědi
      • Ostatní nezařazené
  • Hospitalizace
  • Základní a mateřská škola
  • Porod, péče o rodičky a novorozence
  • Čekací a objednací doby
  • Péče o pacienty
  • Informace pro pozůstalé
  • Hodnocení péče
  • Zdravotnická dokumentace
  • Poskytování informací
  • Ochrana osobních údajů
  • Pozitivní list
  • Služby v areálu
Ministerstvo zdravotnictví České Republiky Akreditace, program kvality
Prohlášení o přístupnosti © Copyright 2022 FN HK. Všechna práva vyhrazena. | webmaster