Rychlý kontakt (ústředna)
+420 495 831 111
Mám zdravotní obtíže (např. infekce, respirační onemocnění, apod.) a jsem COVID negativní. Můžu na očkování?
V případě, že máte jakékoliv zdravotní obtíže, je nutné odložit očkování cca o 7-14 dnů po odeznění obtíží.
Vaši rezervaci je potřeba změnit na emailové adrese: ockovanicovid@fnhk.cz
Rezervaci termínu lze zrušit nebo změnit do 24 hod před očkováním.
V případě zrušení termínu v CRS je nutné si nový termín znovu zarezervovat na adrese: https://registrace.mzcr.cz/,
nebo kontaktovat linku 1221.
Kdy je možné se nechat očkovat po prodělání onemocnění COVID-19?
Po prodělání onemocnění COVID-19 je očkování možno provést již 2 týdny po ukončení izolace, doporučený interval
je obvykle 3 až 6 měsíců.
Pokud prodělám mezi 1. a 2. dávkou očkování onemocnění COVID-19, kdy mi bude podána 2. dávka vakcíny?
V případě, že proděláte onemocnění COVID-19 po podání 1. dávky vakcíny, 2. dávka Vám bude podána za 3 až 6 měsíců
po proběhlé nákaze. Termín na 2. dávku je potřeba si domluvit na příslušném očkovacím místě.
Jsem v karanténě, můžu na očkování?
Pokud jste v karanténě, neměl(a) byste po tuto dobu podstoupit očkování.
V případě, že jste v karanténě před podáním 2. dávky a nemáte příznaky, kontaktujte očkovací centrum FN
na e-mailu: ockovanicovid@fnhk.cz a očkování se odloží na dobu po ukončení karantény.
Máte-li v karanténě příznaky, resp. propukne onemocnění COVID-19, odloží se očkování obvykle 3 až 6 měsíců
po proběhlé nákaze.
Během víkendu zjistím, že nemohu ve stanovený termín absolvovat očkování, jak mám postupovat?
Vaší rezervaci se pokuste zrušit přes CRS. Rezervaci termínu lze zrušit do 24 hod před očkováním.
V případě, že to již není možné, kontaktujte Očkovací centrum na telefonním čísle 495 834 806 v nejbližším možném čase, tedy v pondělí od 7:00 nebo na adrese: ockovanicovid@fnhk.cz
Telefonní linku 495 834 806 je možné kontaktovat vždy od pondělí do pátku od 7:00 do 15:30.
V ostatních případech kontaktujte linku 1221.
Jak mám získat certifikát po očkování?
V současné době si můžete certifikát po očkování stáhnout a vytisknout na internetové adrese: https://ocko.uzis.cz
Jsem registrovaný v centrálním systému a čekal jsem na termín na očkování, ale nakonec jsem byl očkován jinde. Co mám udělat, aby mi nadále nechodily zprávy s termíny?
Pokud jste registrován(a) v CRS, ale nemáte termín a nechali jste se naočkovat v jiném zařízení či u praktického lékaře, kontaktujte prosím linku 1221 a požádejte o zrušení registrace. Do této doby příchozí SMS spojené s nabídkou termínů očkování ignorujte.