Rychlý kontakt (ústředna)
+420 495 831 111
Jak a kde se mohu objednat na test?
V rezervačním systému FN HK na webových stránkách. Zaměstnanci infolinky vám mohou poradit jak rezervaci vytvořit, nemohou ji však za vás sami udělat. Pokud si stále nebudete vědět rady, je potřeba požádat rodinu či osobu blízkou.
Zadal/a jsem do rezervace špatné telefonní číslo, email, rodné číslo. Co teď?
Při podezření na zadání špatných osobních údajů je nutné kontaktovat informační linku FN HK na čísle 495 836 010 (v pracovních dnech 7:30 – 15:30).
Po rezervaci nepřišel email s potvrzením o správně provedené rezervaci. Co teď?
Pokud Vám po rezervaci nepřišel potvrzující email v řádu několika minut od Vámi provedené rezervace, pravděpodobně někdo z dalších zájemců o odběr udělal rezervaci na stejný termín těsně před Vámi. V takovém případě je rezervace neplatná a doporučujeme se o rezervaci pokusit znovu.
Další možností je kontrola nevyžádané pošty (spam), zda se e-mail neobjevuje v této složce.
Rezervační systém nefunguje. Co teď?
Pro velký nápor zájemců o vyšetření je aktuálně rezervační systém velmi zatížen, v některých momentech může docházet k jeho výpadkům. Pokuste se prosím o rezervaci později, v případě delšího výpadku kontaktujte informační linku FN HK. Případně zkontrolujte funkčnost vlastního připojení.
Lze učinit mnohočetnou rezervaci? Tedy více osob na jedny identifikační údaje (např. rodina)?
Každý ze zájemců o odběr musí mít vyplněnou vlastní rezervaci na své vlastní identifikační údaje (např. děti nemohou být přihlášeny na identifikační údaje svých rodičů). V případě zjištění duplicity může dojít k odstranění rezervace ze systému.