17. května proběhl v ZŠ projektový den v rámci Šablon III s tématickým zaměřením na podporu podnikavosti, kreativity a logického myšlení. Děti tvořily spolu s odborníkem z praxe lapače snů podle indiánské tradice.
Naše škola letos v březnu vyhlásila 6. ročník výtvarné soutěže Velikonoční zajíček, tentokrát pouze pro školy při zdravotnických zařízeních. Školy posílaly fotografie výtvarných prací dětí a žáků elektronickou poštou. Výsledková listina k nahlédnutí níže.
![]() |
nemocnicni-zajicek-vyhlaseni-2023.pdf | 246 kB |
![]() |
vysledkova-listina-nemocnicni-zajicek-2023.pdf | 102 kB |
Zaženeme nudu
Bezpečně na internetu
Využití literárních děl pro etickou výchovu
Známé osobnosti reprezentující morální hodnoty
Co bříšku vadí - nevadí
Nemocniční zajíček - 5. ročník
ZŠ a MŠ při Fakultní nemocnici vyhlásila již 5. ročník výtvarné soutěže Velikonoční zajíček, kterou finančně podpořil Královéhradecký kraj.
Zúčastnilo se 20 škol při zdravotnických zařízeních z celé ČR a speciálních škol z Královéhradeckého kraje.
Výsledková listina:
VÝSLEDKOVÁ LISTINA |
|||
VELIKONOČNÍ ZAJÍČEK 2022 |
|||
MŠ |
1. |
Teodor R. |
ZŠ a MŠ při ZZ Karlovy Vary |
Natálka |
ZŠ a MŠ při FN Olomouc |
||
kolektiv foniatrie |
ZŠ a MŠ při FN Ke Karlovu, Praha 2 |
||
2. |
Anička C. |
MŠ Na Struze Trutnov |
|
Stanislav V. |
ZŠ a MŠ přu FN Na Bulovce, Praha 8 |
||
Jiří S. |
MŠ při FN Plzeň, Mirošov |
||
3. |
Anička R. |
MŠ Slunečnice Hradec Králové |
|
Adélka |
MŠ a ZŠ při FN Brno |
||
1. stupeň |
1. |
Markéta Š. |
SpZŠ Pardubice, nemocnice Chrudim |
Jolana K. |
ŠK při DO nemocnice Nové Město na Moravě |
||
Alex P. |
ZŠ Nový Bydžov |
||
2. |
Alan D.M. |
ZŠ a MŠ při FN Plzeň |
|
Emma B. |
MŠ, ZŠ a PrŠ Trutnov, MŠ při nemocnici |
||
skupina - dřevěná plastika |
SpZŠ A. Bartoše, Úpice |
||
3. |
Vojtěch O. |
ZŠ Opočenská, Dobruška |
|
Filip K. |
MŠ, SpZŠ a PrŠ Hradec Králové |
||
Eliška A. |
ZŠ při KN T. Bati, Zlín |
||
2. stupeň |
1. |
Anežka J. |
ZŠ a MŠ při FN Na Bulovce, Praha 8 |
Michala B. |
ZŠ a MŠ při FN Olomouc |
||
2. |
J. B. |
SpZŠ A. Bartoše, Červený Kostelec |
|
Adam H. |
DO nemocnice Havlíčkův Brod |
||
3. |
Natálie R. |
SŠ, OŠ a ZŠ Nové Město nad Metují |
|
Tereza H. |
ZŠP Vrchlabí |
![]() |
nemocnicni-zajicek-2022.pdf | 201 kB |
Naše škola se zapojila do projektu Šablony III, který je spolufinancován Evropskou unií. Projekt podporuje personální obsazení škol, sdílení zkušeností pedagogů z různých škol, podporuje volnočasové aktivity žáků. Celková výše podpory činí 488 692,- Kč.
![]() |
plakat-zs-a-ms-pri-fn-hk.pdf | 76 kB |
Desatero pro primární prevenci je projekt podporovaný ministerstvem školství a je realizován v rámci výzvy na poskytování aktivit v oblasti primární prevence rizikového chování ve školách a školských zařízeních.
ERASMUS+ "Heritage around us" on-line mobilita v Polsku 19.-23.4.2021
ERASMUS+projekt tentokrát virtuálně. Normálně by odjela skupina učitelů do Polska, kde by byl pro ně připraven
bohatý program. Ten se měl tentokrát týkat přírodního bohatství a výuky venku. Doba ale normální není, a tak se všech pět škol schází tento týden virtuálně. Španělé sedí ve svých třídách v rouškách, malí Bulhaři ve své školce bez roušek, Češi a Poláci za svými počítači. A všichni si užívají her online, tvoření a přednášek o krásách partnerského města Dzierżoniów a jeho okolí.
To se dozvěděli žáci poslední den školy 20.12. v tomto kalendářním roce. V devět hodin se propojily polské, španělské a české třídy, aby si vzájemně předvedly vánoční tradice. Poté si všichni společně zahráli kahoot!, aby ověřili své znalosti. Český tým získal stříbrnou medaili a radost byla veliká. Kouzelné Vánoce, Feliz Navidad, Wesołych Świąt.
Vánoční tradice v online prostředí. Propojení ČR,PL a ESP. Bulharsko mělo problémy s připojením.
Budeme v pohodě
Etická výchova v nemocnici
Nemocniční zajíček
Slavíme a oslavujeme
Digitální vzdělávání v českém jazyce
Kategorie KRAJINA: https://linkto.run/p/BBE4NU72
Kategorie ZVÍŘE: https://linkto.run/p/BBEP9RRY
Kategorie ROSTLINA:https://linkto.run/p/SZLRINNR
![]() |
CZ.02.3.68/0.0/0.0/18_063/0012760 | 67 kB |
Naše ZŠ a MŠ byla od roku 2014 zapojena do projektu - Škola podporující zdraví.
Program MŠ je součásti ŠVP a providelně aktualizován ve 3letém cyklu. Program ZŠ je aktualizován ve 4letém cyklu.Do programu jsou zapojeny dětí, žáci, pedagogové i zdravotníci.
Program sdružuje školy, pro které zdraví neznamená jen nepřítomnost nemoci, ale vnímají jej jako výsledek vzájemně působících faktorů bio – psycho – sociálních, tzv. holistické pojetí zdraví, které odpovídá i pojetí WHO. Tyto faktory se školy snaží rozvinout pomocí respektu k přirozeným potřebám jednotlivce, podporou komunikace, spolupráce, důrazem na odpovědnost k vlastnímu zdraví a rozvíjením životních kompetencí všech členů školního společenství.
Koordinátorem a garantem programu ŠPZ v České republice je Státní zdravotní ústav (SZÚ) se sídlem v Praze.
Národní síť programu Škola podporující zdraví v ČR je zároveň jedním ze 43 členů evropské sítě Schools for Health in Europe (SHE), která má v Evropě tradici od roku 1992.
ZŠ a MŠ při FNHK se zapojila do projektů EU Erasmus+
V polovině května podnikli ředitelka ZŠ a MŠ při Fakultní nemocnici v Hradci Králové a zástupci pedagogického sboru pracovně - poznávací cestu v rámci projektu Erasmus+ do španělského Teruelu v oblasti Aragón. V rámci celoevropského programu e-Twinnings navštívili několik základních a mateřských škol tohoto regionu, seznámili se s výukovými metodami především v jazykové a všeobecně vzdělávací oblasti a vyměnili si své zkušenosti s evropskými kolegy.
e- Twinnings je platforma, přes kterou mohou především ředitelé a učitelé škol z různých evropských zemí vzájemně komunikovat, spolupracovat, zapojovat se do projektů a sdílet své nápady. E-Twinning je největší a nejzajímavější komunita škol v Evropě.
V letošním školním roce 2018 – 2019 naše škola spolupracovala se školami z Polska, Bulharska a Španělska a také se školami v České republice na projektu Heritage of us - Odkaz předků evropských národů. Podstatou tohoto projektu bylo zapojit žáky zmíněných škol do aktivit v oblasti výtvarné, hudební, jazykové aj., aby se vzájemně lépe poznali a dozvěděli se co nejvíce o historii, současnosti a zvyklostech toho kterého národa. Děti si pomocí počítačů vyměňovaly na webových stránkách e-Twinnings fotografie, videa a obrázky s touto tématikou. Např. české školy přispěly videorecepty na tradiční česká jídla. Výsledkem se pak stala společná Česká kuchařka, kterou čeští učitelé předali svým polským, bulharským a španělským kolegům a jejich žákům v hostitelské zemi .
Tvořivé dílničky
28.1.2019 – Paní Zima
12.2.2019 - Valentinská tvoření
7.3.2019 - Mezinárodní den žen
21.3.2019 – Jarní tvoření
11.4.2019 - Velikonoční dílničky
25.4.2019 - Máme rádi zvířátka
7.5.2019 - Den matek
23.5.2019 - Den dětí
11.6.2019 - Ahoj léto
Projektový týden
Čarodějnické rejdění
Z pohádky do pohádky – KÚ KHK
Nemocniční zajíček - KÚ KHK
Žijeme bez rizika - KÚ KHK
Etická výchova ve škole při nemocnici - KÚ KHK
Polytechnické vzdělávání - KÚ KHK
Mezinárodní projekt na ZŠ a MŠ při FNHK
Na naší škole jsme se zapojili do mezinárodní spolupráce škol.
Jedná se o mezinárodní aktivity, které probíhají virtuálně nebo formou prezentací, videokonferencí nebo emailovou komunikací. Program eTwinning podněcuje a motivuje žáky k učení cizích jazyků. Vidí, že v jiných státech žijí děti stejně staré jako ony a že toho mají mnoho společného.
V letošním roce byla naše škola podpořena finančním grantem Erasmus+ Evropské unie. Jako téma: ‚Heritage around us‘ si pět evropských škol vybralo kulturní dědictví. Celý projekt je rozdělen do několika částí, ve kterých se budou žáci zabývat různými odvětvími našich kulturních kořenů. V první části projektu jsme se zabývali historickými, kulturními nebo jinak významnými stavbami.
Na setkání v bulharském Shumenu, kde se zástupci jednotlivých škol měli možnost lépe poznat, byl pro nás připraven bohatý program. Shlédli jsme lekce, které pro nás připravili bulharští učitelé s dětmi, čekala nás ICT přednáška s praktickými ukázkami. V dalších dnech jsme si prohlédli starou baziliku ve městě Pliska, navštívili jsme kamenného jezdce v oblasti Madara a majestátný pomník Monument v Shumenu. Bulharská partnerská škola pro nás připravila opravdu bohatý program.
Na jaře se projekt přesune do španělského města Teruel. Na podzim příštího školniho roku bude zahraniční kolegy hostit naše škola.
Naše škola spolupracuje na projektu Erasmus + KA2. ve spolupráci s DZS (národní agenturou Dům zahraniční spolupráce).
Náš projekt - Heritage around us - v rámci projektu Partnerství škol.
Projekt trvá 24měsíců od 1. 10. 2018 - 30. 9. 2020. Jedná se o spolupráci škol České republiky, Bulharska, Polska a Španělska.
Szkoła Podstawowa nr 9 im. M. Kopernika w Dzierżoniowie
kindergarden 25"Brothers Grim", Shumen Bulharsko
Základní škola Aloise Jiráska, Lanškroun Česká republika
Základní škola a Mateřská škola při Fakultní nemocnici, Hradec Králové, Česká republika
CEIP Las Anejas, Teruel Španělsko
O projektu:
This is an Erasmus+ project run by five schools from the Czech Republic, Bulgaria, Poland and Spain. The main topic of the project is heritage and we will discover the most valuable heritage of our countries in the following aspects: architecture, food, art, nature, dances, songs and clothes. Using innovative teaching methods teachers will let their students know and understand the importance of European heritage. Working in international teams they exchange their experience and know their partner schools countries' cultures. Project participants will know the national languages of each school using English as a communication language. Students will meet online and visiting each other at their schools.
V období ledna až června probíhaly v odpoledních hodinách zábavné didaktické hry a dílničky, které měly tyto okruhy zájmu:
Druhy komunikace
Dobro a zlo
Kouzelná slova
City a empatie
Oblast vzdělávání (rozvoj talentů, zájmová práce se žáky mimo vyučování)
Výtvarná soutěž
Do soutěže se zapojili děti a žáci z MŠ a ZŠ při zdravotnických zařízení z celé ČR. Všechna díla byla vystavena v naší škole..
Byla by zrealizována výstava z obrázků všech nemocničních škol za přítomnosti zástupců zdravotníků a zástupců zřizovatele Královéhradeckého kraje, popř. města Hradce Králové.
O kulturní vložku by se postarali žáci ZUŠ Hradec Králové. Výstava v prostorách Královéhradeckého kraje.
Výsledky soutěže byly zveřejněny a odměněny cenou a diplomem.
Personální podpora - Základní škola a Mateřská škola při Fakultní nemocnici, Hradec Králové, Sokolská 581
CZ.02.3.68/0.0/0.0/16_022/0005175
VÝŠE PODPORY – 528 794,00 Kč
„Tento projekt je spolufinancován EU“.
Předpokládané datum zahájení projektu: 1. 9. 2017
Předpokládané datum ukončení projektu. 31. 8. 2019
Předpokládaná doba trvání (v měsících): 24
Projekt je zaměřen na jedno z/kombinaci následujících témat: personální podpora, osobnostně profesní rozvoj pedagogů, společné vzdělávání dětí a žáků, usnadnění přechodu dětí z mateřské školy do základní školy, podpora extrakurikulárních aktivit, spolupráce s rodiči dětí a žáků.
Co je cílem projektu?
Cílem projektu je rozvoj v oblastech, které škola určí jako prioritní pro svůj rozvoj a budoucí
směřování.
Vybrané aktivity :
Školní asistent - personální podpora ZŠ
Cílem této aktivity je poskytnout dočasnou personální podporu - školního asistenta základním školám. Aktivita umožňuje vyzkoušet a na určité období poskytnout větší podporu zejména žákům ohroženým školním neúspěchem.
Sdílení zkušeností pedagogů z různých škol prostřednictvím vzájemných návštěv (pro ZŠ)
Cílem je podpořit pedagogy základních škol ve zvyšování kvality jejich každodenní práce při vzdělávání a výchově žáků, a to prostřednictvím vzájemné výměny zkušeností mezi pedagogy z různých škol v rámci ČR.
Školní asistent - personální podpora MŠ
Cílem této aktivity je poskytnout dočasnou personální podporu - školního asistenta mateřským školám. Aktivita umožňuje vyzkoušet a na určité období poskytnout větší podporu zejména dětem ohroženým školním neúspěchem.
Odborně zaměřená tematická setkávání a spolupráce s rodiči dětí v MŠ
Cílem aktivity je poskytnout rodičům dostatečný prostor a informace pro včasné rozmyšlení všech faktorů spojených s nástupem jejich dětí na základní školu. Mateřská škola zorganizuje odborně zaměřená tematická setkávání rodičů za účasti externího odborníka na téma týkající se usnadnění přechodu dětí do základní školy.
![]() |
Školní asistent - personální podpora ZŠ Školní asistent - personální podpora MŠ |
76 kB |
„Sluníčka v postýlce“
Projekt je zaměřen na rozvoj tvůrčích schopností a dovedností, je určen dětem předškolního věku, které jsou hospitalizované na dětských odděleních FN v Hradci Králové. Téma „Sluníčko“ bude provázet v různých tvůrčích činnostech. Prožijí ho všemi smysly a vyjádří smysly a vyjádří pohybem, zpěvem a doprovodem na jednoduché hudební rytmické nástroje a při různých výtvarných činnostech. Vše bude probíhat formou projektových odpolední.
![]() |
etwcertificate144281cz.pdf | 93 kB |
Projekt zaměřený na mezinárodní spolupráci dětí a mládeže
Žáci se společně s třídními učitelkami zapojili do projektu, který je zaměřený na srovnávání národních zvyků a tradic dvou zemí Řecka a České republiky.
Do této akce jsou zapojeny tři školy:
V první části projektu vznikla výstavka v prostorách škol zaměřená na seznámení s velikonočními zvyky v rámci multikulturní výchovy.
V druhé části bude následovat výroba a zaslání velikonočních přání, fotografií a výrobků.
Velmi děkujeme všem pedagogům a žákům zúčastněných škol za aktivní zapojení do projektu.
Cílem projektu je upevňování povědomí o českém kulturním dědictví lidových tradic a zvyků u žáků 1. stupně.
Napsala
Mgr.A. Orendáčová - ZŠ SNP HK
Mgr. J. Maroušková - ZŠ SNP HK
Mgr. Lea Kašubová
Pohádkobudka pro nemocnici
V projektu ČSOB pomáhá regionům jsme se zúčastnili ve výzvě JARO 2016.
http://www.csobpomaharegionum.cz/
Skončili jsme na čtvrtém místě a v září byla podepsána smlouva. Předmětem této smlouvy je poskytnutí příspěvku z veřejné sbírky FD ve výši 30 715,- Kč, ve formě daru. Z této částky byly pořízeny 2 pohádkobudky a nákup knih. Pohádkobudky jsou umístěny na oddělení dětské chirurgie v ambulanci a další pohádkobudka je umístěna na dětské klinice v blízkosti recepce, kde děti s rodiči čekají na vyšetření. Pohádkové budky slouží dětem ještě krátce, ale zájem vzbudily jak u zdravotníků a rodičů. Cena poměrně vysoká 1budka z masivu, ekologické nezávadné barvy, nerozbitné sklo – 13 310Kč. Budky vyrobila na zakázku firma VA Zuzana Vašatová, Hradec Králové. Z projektu zůstala částka 4 095Kč. Za tyto peníze byly nakoupeny dětské knihy a pohádky do pohádkobudek.
Chceme poděkovat všem dárcům za dobrou věc a těšíme se na další spolupráci.
Kolektiv učitelek ZŠ a MŠ při FNHK
Mezinárodní konference ředitelů škol při nemocnicích dne 19.6. - 21.6.2015 Paříž.
Zapojení do projektu My City - malování obrázků hospitalizovaných dětí.
Přípravné období před startem projektu. Plánovaná schůzka 22.10. 2014 se zástupci ČVUT - Katedra telekomunikační techniky Praha.
Projekt je zaměřen na zvýšení kompetencí pedagogických pracovníků základních a středních škol při efektivní a účelné integraci informačních a komunikačních technologií (ICT) do výuky.
Projekt je určen pro pedagogické pracovníky partnerských základních a středních škol a jejich ředitele. V rámci projektu budou ředitelé a nimi určení pedagogové škol budou proškoleni na efektivní využití stávající techniky školy v oblastech vzdělávání a na možnosti využití moderní dotykové techniky v procesu vzdělávání.
V rámci projektu bude realizován nákup dotykových zařízení pro učitele včetně aplikací moderní ICT do konkrétních předmětů (fyzika, cizí jazyk, apod.) na partnerských školách. Pro realizované školení je připravena mohutná a rozsáhlá e-learningová podpora. Aktivity garantuje a jejich hlavní část zajišťuje Centrum dalšího vzdělávání – Cedupoint, při Katedře telekomunikační techniky, FEL, ČVUT v Praze.
Management team (Prof. Ing. Boris Šimák, CSc., Prof. Ing. Dušan Maga, PhD., Ing. Vladimír Dáňa)
Tento projekt je spolufinancován z Evropského sociálního fondu a státního rozpočtu České republiky.
Název: Moderní učitel 21. století
Registrační číslo: CZ.1.07/1.3.00/51.0019
Operační Program Vzdělávání pro Konkurenceschopnost
Moderní učitel 21. století probíhal od 24. 11. 2014 do 31. 9. 2015
V měsíci červenec a srpen projekt e-learningu Prázdninová škola 2014
Žáci se mohou v průběhu prázdnin přihlásit so výukového portálu pro 1.stupeň Pohádková škola nebo pro 2. stupeň Škola za školou. Je zde možnost procvičování učiva zábavnou formou nebo se zapojit po splnění úkolů do Hry gangů.
Zároveň přihlášení žáci obdrží upomínkový předmět s logem projektu.
Pohádková škola výukový portál pro žáky 1.- 5. třídy
Škola za školou výukový portál pro žáky 5. třídy – 9. třídy a žáky SŠ
Škola se 1. 1. 2013 zapojila do projektu EU peníze do škol z Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost, reg. č. CZ.1.07/1.1.20/02.0091
Výuka na počítačích. Ročně má Základní škola při Fakultní nemocnici v Hradci Králové asi 1 800 dětí. Pedagogové pracují na různých dětských odděleních. Přináší dětem radost a odreagování od nemoci, stesku po domově. Žáci mají možnost se doučit učební látku, kterou probírají v kmenové škole.
Učitel s nimi pracuje buď u lůžka, nebo v hernách – to závisí na zdravotním stavu dítěte. V nemocnici jsou pouze malé děti ve věku do 18 let.
O děti se v základní škole stará 5 pedagogů.
Práci pedagoga usnadňuje výuka na PC. Děti mají počítače rády. Někdy si je nosí i z domova.
V roce 2013 jsme začali pracovat v projektu Jsme v kontaktu - podpora žáků školy při Fakultní nemocnici v Hradci Králové během jejich hospitalizace na dětských odděleních a během domácího léčení pomocí e-learningu Pohádkovou školou pro 1.stupeň a Školy za školou pro 2.stupeň a žáky středních škol.
Tímto projektem bylo podpořeno v prvních dvou měsících asi 30 doposud zdravotně oslabených dětí. Výuka je přizpůsobena zdravotnímu a psychickému stavu dítěte. Pravidelné vyučování pomáhá dětem navrátit se bez problémů do jejich školy a zařadit se do normálního života.
Výuka na PC vede děti k samostatnosti. Nejdříve se zaregistrují v programu Pohádkové škola nebo Škola za školou. Tak do něho mohou vstupovat a učit se nejen v průběhu pobytu v nemocnici, ale i po odchodu domů. Učitel si dělá statistiku zaregistrovaných žáků.
Podle rozvrhu si v programu zvolí učební předmět-např. Matematiku, český jazyk, anglický nebo německý jazyk, přírodovědu, zeměpis, fyziku, dějepis a další. Zařadí se do ročníku - 1. až 9. třída. Pak mu jsou v programu nabídnuty různé druhy učebnic např. matematiky pro jeho ročník.
Vybere si přesně takovou, jakou používá ve své kmenové škole ,pokud je v nabídce učebnic.
Zvolí učební látku. Program mu nabízí vysvětlení nové učební látky. Následuje možnost různými metodami procvičovat novou učební látku. K procvičování látky se nabízí spousta cvičení.
Ta jsou změřena na porovnávání, doplňování, pravopisné jevy-diktáty, řešení příkladů.
Při jejich řešení program žákovi přímo opravuje chyby. Vede žáka k možnosti nacházet nová řešení, k samostudiu.
Učitel kontroluje dle protokolu postup žákovy výuky. Má možnost se dostat do jeho profilu.
Žák úkol vypracuje, systém jej vyhodnotí a výsledky zpřístupní učiteli. Učitel může výuku individuálně vést, zadávat domácí úkoly na odpoledne.
Přínos pro žáky:
Přínos pro učitele:
Projekt rozšiřuje pedagogům možnosti využívání počítačů a práce s internetem.
Podporuje je ve vzdělávání v oblasti vzdělávání v ICT.
O prázdninách bude navazovat na práci učitelů Prázdninová škola.
Doba realizace projektu 1.1.2013-28.2.2015
![]() |
prezentaceprojektugp.doc | 294 kB |
Škola se 1. 9. 2011 zapojila do projektu EU peníze do škol z Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost, reg. č. CZ.1.07/1.4.00/21.1639.
Naše škola má specifické postavení v rámci základních škol – žáci se obměňují každý den, denně se liší i obsazení ročníků, na celý tematický celek nebyl někdy hospitalizován ani jeden žák. Proto jsme nemohli zpracovávat sady jen podle tematických celků, ale snažili jsme se vypracovat sady probírající učivo během školního roku v jednom vyučovacím předmětu.
V březnu 2012 byla úspěšně zpracována 1. monitorovací zpráva, 5. a závěrečná monitorovací zpráva byla odevzdána a schválena v dubnu 2014.
Cílem projektu EU peníze do škol bylo pomocí nových metod a nástrojů docílit zlepšení stavu počátečního vzdělávání. Snažili jsme se posílit výuku žáků tak, že jsme jim vštěpovali takové znalosti a dovednosti, které jsou uplatnitelné v praktickém životě a rozvíjejí samostatné logické myšlení a schopnosti. Naší prioritou bylo vést žáky k všestrannému používání informačních technologií, pomocí tohoto projektu jsme zmodernizovali a vybavili IT školu – pořídili učitelský PC a externí disk pro tvorbu a uchovávání DUMů, pro práci s žáky notebooky a externí paměti (USB), aby se jednotlivá pracoviště (dětská oddělení) stala variabilní a mobilní zároveň, přesně podle potřeb a zdravotního stavu hospitalizovaných žáků. Tím jsme zpřístupnili digitální vzdělávací obsah online a offline. Vytvořili jsme v klíčové aktivitě III/2 9 sad vzdělávacích materiálů pro tři tematické oblasti (v každé sadě 20 DUM) a v klíčové aktivitě I/2 2 sady vzdělávacích materiálů pro dvě tematické oblasti (v sadě 36 materiálů), které byly pilotně ověřeny v rámci běžné výuky. Všechny jsou přístupny učitelům a žákům na serveru školy i na flash discích jednotlivých vyučujících, v papírové verzi uloženy a zpřístupněny v ředitelně a sborovně školy, uvažujeme s jejich možným zpřístupněním na nových webových stránkách školy.
Všichni učitelé prošli plánovanými školeními, která jim pomohla v zavádění inovativních forem a metod výuky vedoucích k rozvoji čtenářské a informační gramotnosti napříč vyučovacími předměty, zkvalitnila se metodika výuky angličtiny i práce s digitální technologií ve vzdělávacím procesu a v profesním životě.
Závěrem lze konstatovat, že projekt byl velmi přínosný nejen pro samotné žáky, kteří měli modernější a atraktivnější výuku, ale i škola se dovybavila funkční technikou a pedagogové si rozšířili své obzory díky absolvování různých kurzů a školení, naučili se pracovat s novými digitálními pomůckami.